קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל - איך ניגשים לזה?

קידום אתרים אורגני בחו"ל

מעוניינים לקדם אתר בחו"ל ולא יודעים ממה להתחיל? הגעתם למקום הנכון! אנו מתמחים בקידום אתרים בצורה אורגנית במנועי החיפוש ברחבי העולם. זה לא משנה מה הידע שלך בשפה אותה אתה רוצה לקדם, העיקר שתדע את טכניקת הקידום הכי יעילה לאותה מדינה!

מה צריך לדעת ברגע שניגשים לקדם אתר בחו"ל ?

כדי להתחיל לקדם אתרים בחו"ל ראשית עליכם לבצע מחקר על אותו איזור, לראות מה המתחרים עושים, לבצע מחקר ביטויים יסודי בעזרת דובר השפה המקומית אם אין לכם ידע בשפה המדוברת.

לאחר מכן יש לדאוג שהנושאים הבאים תקינים:
שרתי אחסון – לדאוג שהשרת שעליו יושב האתר מאוחסן באותה מדינה בה אתם רוצים לקדם את האתר או לפחות קרוב, כדי לא לפגוע בזמן עליית האתר לתושבי המדינה.
דומיין –  הדומיין צריך להיות מוצאם למדינה שבה הוא מקודם. אם זה ישראל זה CO.IL אם זה רוסיה .RU וכך הלאה. מנועי החיפוש מקפידים לתת עדיפות לדומיינים מקומיים על פני דומיינים שלא רלוונטיים לאזור.
ידע בשפה מקומית וסלנג דיבור – כדי לשלוט בזירה שבה אתם מקדמים יש צורך לדעת את הסלנג והניב המקומי. יש ביטויים שתתחילו לקדם ותבינו לבסוף שהביטוי אומר בכלל משהו אחר ולא מה שהתכוונתם עליו. מומלץ לקחת פרילנסר מקומי שיתרגם לכם את הביטויים ויוודא שהם באמת מה שאתם מתכוונים.

קישורים מאתרים מקומיים – לאחר שהאתר בנוי וכל התוכן כתוב היטב אתם צריכים להתחיל לחפש אתרים שיקשרו אליכם. איך עושים את זה ? מסתכלים מאיפה המתחרים מקשרים ומנסים להשיג גם. מחפשים באתרי אינדקס מקומי ומעלים לשם את האתר. פונים לבלוגרים מקומיים שיכתבו עליכם מאמר ויקשרו אליכם.

מה ההבדל בין קידום אתרים בחו"ל לקידום אתרים בארץ?

תחרותיות – לרוב במדינות מפותחות יש תחרותיות רבה והרבה מתחרים על אותם הביטויים והלקוחות. יש לבחון היטב את הרמת התחרות והמשאבים הנחוצים לפני שנכנסים לזירה מסוימת.
ישראל היא מדינה עם רמת תחרותיות בינונית, כמובן שזה נגזרת של כמות תושבים ורמה סוציו-אקונומית של התושבים. ככל שהמדינה עשירה יותר עם יותר תושבים כך התחרות תהיה יותר קשה (לא תמיד בהכרח).
אלגוריתם שונה – גוגל או מנועי חיפוש מקבילים לאותה מדינה כמו יאנדקס ברוסיה ובאידו בסין משתמשים באלגוריתמים שונים על מנת לדרג את האתרים. כך שלא כל מה שעובד במקום אחד יעבוד גם במקום אחר. צריך לבחון המדינה שבה רוצים לקדם ולהקפיד על טכניקה הנהוגה באותו מקום.
קושי בקידום אתר בשפה זרה – לרוב ישראלים שרוצים לקדם אתרים במדינות זרות בשפה שלא מכירים יתקלו בקשיים רבים. הקושי לבצע מחקר ביטויים איכותי ומעמיק, הקושי לבנות קישורים איכותיים ועוד כך שיש צורך לקחת את זה בחשבון.

קידום אתר רב לשוני – איך מקדמים?

קידום אתר רב לשוני מתאים לחברות או עסקים שמעוניינים לשמור על המיתוג שלהם תחת אותו אתר ולשווק אותו בהרבה שפות ובמדינות שונות בכדי להגיע לקהל יעד רלוונטי בכל אותם מדינות. השיטה הינה ידועה  והרבה אתרים עושים זאת, חלק בהצלחה וחלק בכישלון.

דומיין או סאב דומיין – השיטה הנהוגה כיום בקידום אתר רב לשוני היא לעלות את האתר על דומיין אחד ולבנות לכל תיקיה באתר את האתר עם השפה שלה. שיטה זו פחות טובה משום שהיא לא מפרידה בין המדינות באופן מוחלט ומקשה על מיקוד לאזור או שפה מסויימת. מניסיון העדיפות היא לבנות כל אתר עם שפה משלו על סאב דומיין נפרד ולקשר בין כל הסאב דומיינים. לאחר מכן לקדם כל סאב דומיין בנפרד.

לינקים ממקורות מותאמים – אליכם להקפיד ולקשר לאתר המקומי בשפה שלו ממוקר שהוא רלוונטי לאותה מדינה או שפה. אסור לקשר מאתרים בשפה לא מותאמת לאתר שלכם בשפה לא רלוונטית. כמו כן האנקור טקסט חייב להיות מותאם ורלוונטי.

למידע נוסף אודות קידום אתרים בחו"ל צרו קשר

קידום אתרים לעסקים

השאירו פרטים לקבלת הצעה לקידום אתר בחו"ל

השם שלך (חובה)

הטלפון שלך: (חובה)

האימייל שלך: (חובה)